مسیر زندگی

علت و علائم آفت دهان و درمان سریع و خانگی آن

علت ، علائم و درمان سریع آفت دهان و زبان

زبان یکی از قویترین عضلات بدن است که توانایی صحبت ، غذا خوردن وتشخیص مزه های گوناگون به ما می بخشد. آفت دهانی، عارضه ای است که هر فردی در هر سنی ممکن است به آن دچار شود و بسیار آزاردهنده خواهد بود و به دلایل مختلفی ممکن است دیده شود . با دلایل و درمان آفت دهان وزبان در این مطلب آشنا شوید.

از علت تا درمان آفت دهان و زبان

اشتباهات رایج در پیدا کردن کار و استخدام

از اولین قدم در مسیر کاریابی و استخدام یعنی نوشتن رزومه برای استخدام سریع و آسان تا روز حضور در مصاحبه کاری و آزمون های استخدامی شرکت و در نهایت استخدام و شروع به کار در آن مجموعه، با دقت تمام رفتار کنید و از هر اشتباه کوچک و بزرگی اجتناب کنید، چرا که مدیر استخدام شرکت و کارفرما از کوچکترین اشتباه شما نخواهد گذشت و به راحتی شما را حذف خواهد کرد.

Image result for ‫اشتباهات رایج در پیدا کردن کار و استخدام‬‎

آیا کودک مایل به تک‌فرزندی است یا چند فرزندی؟

بیشترین زمانی که کودک از تک بودن خودش ابراز ناراحتی می‌کند زمانی هست که نیاز به هم‌بازیدارد و به علت مشغله‌های والدین و نبودن خواهر و برادری، امکان بازی کردن با فرد دیگری برای کودک فراهم نمی‌شود. این موضوع سبب ناراحتی و درگیری ذهنی کودک می‌گردد.

آیا کودک مایل به تک‌فرزندی است یا چند فرزندی؟

در زمان‌هایی که کودک مشغول بازی کردن با همسالان یا با بزرگ‌سالان هست خیلی به نبود خواهر و برادر فکر نمی‌کند. اما در زمان‌های تنهایی بیشترین و بزرگ‌ترین دغدغه او نبود هم‌بازی است و مرتب از خودش این سؤال را می‌پرسد که چرا دوستان و همسالان دیگر من در خانه هم می‌توانند با دیگران (خواهر و برادر) بازی کنند ولی من کسی را ندارم که با او بازی کنم! چرا من تنها هستم؟

چگونه زندگی اجتماعی خود را بهبود بخشید؟

برای داشتن دوستانی خوب نیازی نیست هر شب بیرون بروید اما باید برای بهبود زندگی اجتماعی خود تلاش بسیاری کنید. تنها چیزی است که برای ساخت یک زندگی اجتماعی جدید نیاز دارید کمی صبر و خواستن این است که خودتان را بیرون از شرایط فعلی قرار دهید.

چگونه زندگی اجتماعی خود را بهبود بخشید؟

3 اصل مهم در شاد زیستن از نگاه قرآن

قرآن در تمام آیات و احکام و اوامرش قصد آن را دارد که کیفیت شادی و نشاط و لذت از زندگی سالم و خدایی را به انسان آموزش داده و تمامی اعمال و رفتاری که باعث می شود به این نوع زندگی صدمه و خدشه وارد شود را گوشزد کند.

3 اصل مهم در شاد زیستن از نگاه قرآن