مسیر زندگی

اندیشمندان غربی از سبک زندگی در غرب دفاع نمی­‌کنند

سبک زندگی، از مباحث جذاب، کاربردی و نتیجه‌­بخش در میان مردم جهان است. دانشگاه­‌ها، رسانه­‌ها، اهل فکر و اندیشه تاکنون مطالب بسیاری در این موضوع نوشته و گفته­‌اند. مباحثی از قبیل بررسی چیستی و چرایی سبک زندگی، بررسی سبک­‌های زندگی غربی و اسلامی، الگویابی صحیح در روش­‌های زندگی، از این قبیل مباحث هستند. در این نوشتار، به اختصار به برخی مسائل کلیدی مبحث سبک زندگی می‌­پردازیم.

۷ راه کار برای تقویت روابط اجتماعی

اوقات فراغت تابستان فرصت مناسبی برای بیان علاقه خود به دیگران و یک مناسبت خوب برای یادآوردی به نزدیکترین عزیزانمان است. پس چرا شما نیز مانند بقیه از این موقعیت خوب استفاده نکنید؟ البته ابتدا باید چند راه کار برای تقویت روابط اجتماعی خود بیاموزید!

اصلا مهم نیست که شما این برنامه را برای چه کسی ترتیب می دهید؛ مادر، بهترین دوست یا نامزد شما. تمام روابط بسیار مهم هستند و تمام این روابط می توانند ارتقا پیدا کنند. چرا این ماه را به عنوان نقطه شروع نکنید؟

داشتن زندگی سالم و شاد به همین راحتی

 30 عادت مراقبت از خود برای داشتن زندگی ، ذهن، بدن و روح سالم
برای داشتن زندگی سالم باید مراقبت از خودتان را بلد باشید ؛ مراقبت از خود واقعاً به معنای مراقبت از خودتان است. فقط در مورد ماساژ دادن نیست، هر اقدامی است که برای حفظ و بهبود سلامت، تندرستی، خوشحالی و تحقق بخشیدن به آن انجام مدهید. اگر اول از خودتان مراقبت نکنید، نمی توانید از دیگران نیز مراقبت کنید. این به معنای یک معنی کاملاً جدید است چون شما هم کودک و هم یک خانواده دارید.